Čo s novým členom

Čo s tvojou novou registráciou? 

LINK NA DOTAZNÍK - https://forms.gle/xECEgx15uhFCUp7s7 

uloženie do štruktúry, po 72 hodina automaticky, aká je odmena za registráciu, čo s novým človekom - kontakovanie postup, poskytnúť mu informácie….pozvať ho do členskej sekcie a dosledovať ho. plus videá ktoré by mal vidieť. 

POSTUP PRI REGISTRÁCII

Ako zaregistrovať nového CLUB MEMBRA (CM) si sa už dozvedel/a z INFOCENTRA - klik odkaz. Poďme sa spolu pozrieť na to, aké kroky Ti doporučujeme urobiť v prípade Tvojej novej registrácie CM.

Situácia : Do Tvojej štruktúry sa zaregistroval nový človek ako CLUB MEMBER

Doporučený postup:

  • Do Tvojej mailovej schránky prišiel mail od Duolife s informáciami o novej registrácii
  • V tejto chvíli máš možnosť uložiť nového Club Membra do svojej štruktúry.

Ako uložíš nového Club Membra do svojej štruktúry?

  • Prihlás sa do svojho zákazníckeho účtu.
  • Zvoľ z ponuky "CLUB MEMBER ZÓNA"
  • Zvoľ z ponuky "ŠTRUKTÚRA"
  • Zvoľ z ponuky ŠTRUKTÚRA KARIÉRY ČAKÁREŇ"
  • Klikni na meno nového Club membra a umiestni ho do svojej štruktúry cez tlačidlo "+"
  • Návod na umiestnenie nájdeš na TOMTO LINKU (DAT PREKLIK NA POSTUP"

Prečo je dôležité správne vyskladať prvú objednávku Tvojho nového CM:

  • Ak nový Club member ešte neurobil svoju prvú objednávku (250 B), kontaktuj ho mailom, alebo telefonicky a naviguj ho k jeho prvej objednávke. 
  • Ako urobí svoju prvú objednávku? 
  1. Prihlási sa do svojho zákazníckeho účtu cez stránku www.myduolife.eu.

Prihlasovacie meno – jeho mailová adresa zadaná pri registrácii

Heslo – jeho heslo, ktoré si vytvoril pri registrácii

2.      Zvolí z ponuky "OBCHOD" a vloží do svojho košíka výrobky. Doporuč mu vyskladať balík produktov presne podľa              toho, čo potrebuje k zlepšeniu svojho zdravia, alebo zdravia jeho rodiny. Je dôležité, aby produkty užíval a                           presvedčil sa o ich účinkoch.

3.    Po zadaní jeho prvej objednávky obdržíš znova mail od Duolife - skontroluj vo svojom účte (Club member zóna -                 Vyúčtovanie - Objednávky), či je objednávka zaplatená - ak nie, do 3 dní systém objednávku stornuje.

Čo sa stane, ak nového CM neuložíš do štruktúry?

  • Ak nie je CM uložený do štruktúry v priebehu 72 hodín, systém ho uloží automaticky sám. Táto možnosť nie je pre Teba výhodná, nakoľko systém ukladá CM stále do prvej voľnej novej línie priamo pod Tebou na prvé voľné miesto. Strácaš tým možnosť budovať svoju štruktúru strategicky
  • Ak sa stane, že je CM uložený automaticky do Tvojej štruktúry na miesto, ktoré Ti nevyhovuje, môžeš ešte do 7 dní napísať na zákaznícky servis (info@duolife.eu) mail s požiadavkou na jeho správne umiestnenie podľa Tvojho výberu.

Nového Club membra máš uloženého v štruktúre. Čo teraz?

  • Nasmeruj ho na stránku www.lifespira.sk – členská sekcia "Pre nových členov" odkaz + pripoj ho k nám do FB skupiny LIFESPIRA - Komunita Duolife cez TENTO ODKAZ
  • Tu nájde základné informácie, ktoré je potrebné si preštudovať (predpokladáme, že Ty tieto informácie už naštudované máš)
  • Dohodni sa s ním na čase, ktorý potrebuje na preštudovanie - doporučujeme aspoň 2-3 týždne
  • Po uplynutí tohto času sa s ním znova stretni online, alebo offline a spíš si všetky jeho otázky
  • V prípade, ak na tieto otázky nevieš odpovedať, kontaktuj svojho sponzora.
  • Po cca mesiaci sa so svojím novým človekom znova spoj a zaujímaj sa o spätnú väzbu a jeho spokojnosť s prípravkami, ktoré užíva on a jeho rodina (mesiac je doba, kedy doužíva minimálne jeden celý produkt v tekutej forme)
  • Dohodnite sa, čo bude tvoriť jeho nasledujúcu objednávku

DÔLEŽITÉ: Ak si si so svojim novým CM prešla/prešiel tento doporučený postup, požiadaj ho o vyplnenie nasledovného DOTAZNÍKA - https://forms.gle/xECEgx15uhFCUp7s7 

Tento dotazník poslúži nielen jemu, ale aj Tebe a Tvojmu sponzorovi lepšie porozumieť potrebám tohto človeka a tým pádom pracovať s ním tak, aby boli naplnené jeho potreby a ciele. 

×
Odoberať novinky