Prázdna stránka

Čo je Softmarketing®?

Obchodný model – Softmarketing® bol vyvinutý spoločnosťou DuoLife ako vlastný obchodný model pre čo najlepšie možnosti rastu obchodným partnerom a spolupracovníkom. Nazýva sa aj podnikaním 21., a dokonca 22. storočia. Reaguje na požiadavky dynamicky sa meniaceho trhu a je alternatívou pre zamestnávateľov, ako aj zamestnancov.

SOFT ( = jemný, nežný, mäkký)

MARKETING ( = je obchodná politika a výrobná politika vychádzajúca z požiadaviek trhu zameraná na dosiahnutie maximálneho ekonomického efektu v trhových vzťahoch)

Softmarketing® kombinuje osvedčené postupy z iných modelov podnikania s hlavnými hodnotami spoločnosti DuoLife, ako: dôvera, integrita a rešpekt. Jeho nosnou myšlienkou je myšlienka: "Človek v centre pozornosti", ktorá kladie na prvé miesto jednotlivca s jeho snami, cieľmi a výzvami a pomáha mu ich realizovať. Kombinácia Softmarketingu® a odhodlania jednotlivca, spolu s podporou firmy DuoLife a relevantnými znalosťami poskytne príležitosť uskutočniť človeku jeho najtajnejšie sny. Systém odmeňovania (Kompenzačný plán) ponúka množstvo rôznorodých riešení, ktoré umožňujú efektívne vybudovať vlastnú štruktúru predaja a generovať očakávané zisky v duchu Softmarketingu® a základných hodnôt.

Nech je každý deň výnimočný...

V spoločnosti DUOLIFE je dôležité deliť sa o šťastie a pozitívne emócie. Firma sa v globálnom pôsobení plánuje neustále posúvať ďalej a ďalej a ukazovať svetu, že každý deň môže byť výnimočný, o čom sa môže presvedčiť úplne každý.

Hodnoty DuoLife:

Podnikanie firmy DUOLIFE a jej inovatívny model je založený na základných pilieroch, ako sú:
Dôvera – dôvera v ľudí a viera v dobré úmysly všetkých našich členov, kolegov a partnerov
Integrita – pre všetkých vo firme, aj ktorí s ňou spolupracujú
Rešpekt – v DUOLIFE môže každý dostať svoju šancu bez ohľadu na to, na akej úrovni začína
Spoľahlivosť – 100% odhodlanie a svedomité plnenie povinností
Partnerstvo – spolupráca s ľuďmi, dôvera a podpora na každom kroku
Vzťahy – základ a kľúčový prvok existencie a rozvoja
Osobnostný rozvoj – každý deň je človek vďaka nemu čoraz lepší
Integrácia - spoločné školenia, stretnutia, výlety a podujatia

Motto, ktorým sa spoločnosť riadi od jej vzniku, znie:

"Najlepší spôsob ako predpovedať budúcnosť, je vytvoriť ju."

- Peter Drucker -

Softmarketing® to nie je len podnikanie, je to NOVÝ spôsob života.

Čo je MLM (network marketing)?

MLM je viacúrovňový predaj tovarov alebo služieb. Základný princíp spočíva v tom, že si kúpite produkt, ktorý vyskúšate. Ak sa vám zapáči, ponúknete ho aj známym a za to, že pre spoločnosť získate ďalšieho zákazníka, dostanete odmenu. Toto je hlavná podstata, ktorú je potrebné pochopiť, pokiaľ niekto chce robiť sieťový marketing. Je to teda spôsob odmeňovania - ak spoločnosti získate nových zákazníkov, podelí sa s vami o zisk.


Network marketing je legálny spôsob podnikania. Vyučuje aj na niektorých univerzitách ekonomického smeru (napr. VŠE Praha). Asi najhlasnejším propagátorom sieťového marketingu vo svete je Róbert T. Kiyosaky, ktorý je známym množstvom kníh z tejto oblasti, ale aj z podnikania a osobnostného rozvoja ako takého.


Sieťový marketing je podnikanie. Nie je to zamestnanie. Keby sme ho mali v krátkosti popísať, stačilo by povedať, že je určený na šetrenie peňazí. Firmy - výrobcovia vynakladajú menej finančných prostriedkov na marketing a distribúciu. Produkt na to, aby sa dostal k spotrebiteľovi, musí prejsť cestou: výrobca, veľkoobchod, sklad, dopravca, predajca, maloobchod, zákazník a spoločnosti platia drahé reklamné kampane, aby sa o ňom spotrebiteľ dozvedel. Cena výrobku je razom niekoľkonásobne vyššia.

MLM ponúka riešenie tým, že skracuje celý distribučný reťazec a minimalizuje náklady medzi koncovým zákazníkom a výrobcom. V celom systéme sú teda len tri subjekty: výrobca – predajca – zákazník. Spôsobom odmeňovania je v MLM provízny systém, výška odmien je priamo závislá na činnosti a úspešnosti predajcu. Vyskúšať si to môže ktokoľvek, ale nie každý bude úspešný.


Aké sú teda výhody tohto systému?

  • nízke počiatočné investície,
  • časová flexibilita (možnosť budovať podnikanie popri škole alebo zamestnaní),
  • sami si môžete vybrať, akou mierou sa do podnikania zapojíte,
  • nepotrebujete žiadne vzdelanie,
  • vyriešená logistická a administratívna infraštruktúra,
  • možnosť získania pasívneho príjmu (v krátkej dobe v pomere ku klasickému podnikaniu),
  • možnosť budovať podnikania vo viacerých krajinách sveta,
  • prepracovaný vzdelávací systém, ktorý vás naučí, ako vybudovať vaše podnikanie,
  • atraktívny systém odmeňovania a bonusov.


V čom je MLM nevýhodný?

Samotné MLM nevýhody snáď ani nemá. Problémom môžu byť samotní ľudia v ňom. Niektoré MLM spoločnosti sa môžu správať nelegálne, rovnako ako predajcovia. Podnikatelia sú do MLM veľmi často lákaní slovami "veľa peňazí bez veľkého úsilia". To nie je pravda. Ako už bolo povedané, zárobky predajcu sú závislé len na jeho práci a úspešnosti predaja. Môžete si jednoducho vytvoriť pasívny príjem, ten sa však odvíja hlavne v nábore nových členov, nie v samotnom predaji. Niektoré spoločnosti nútia predajcu odoberať určité množstvo výrobkov za stanovenú dobu (mesiac, rok). O sebe uvádzajú len malé množstvo informácií, rovnako ako o fungovaní systému. Vysoké môžu byť aj vstupné poplatky. 

Softmarketing® vs. MLM

Aký je teda rozdiel medzi Softmarketingom® a MLM multilevel marketingom? Kým si povieme viac o rozdieloch v týchto marketingoch, ešte pár viet pre nadýchnutie sa Softmarketingom:

Za skutočným úspechom je čistý zámer, nezlomná viera, láska k sebe a svetu, vytrvalosť, trpezlivosť a radosť z cesty, ktorá je jednoducho zážitkom.

Cítiš to? Toto zaváňa "človečenstvom". Cítiť tam ♥.

Toto sú hodnoty a dôvody, kvôli ktorým sme sa pridali k spolupráci my.

A aby sme boli aj pragmatickí, tu je niekoľko faktických dôvodov:

×
Odoberať novinky